stereo i cortina`n

Vis oss hva du holder på med i garasjen!
Post Reply
User avatar
pappa torsk
Posts: 178
Joined: 05.12.2009 17:39
Location: Sarpsborg

stereo i cortina`n

Post by pappa torsk »

musikk er man da gla i, tildels avhengig...så, cd med minnepinne uttak,frontsett og basskasse må til...er samtidig ikke helt tilhenger av div hull og ledninger etc skal synes i gammelbil, så her er min løsning...
Budsjett utgaven; hovedenhet fra clas olsson med fjernkontroll og alle tilkoblingsmuligheter utfra mitt behov gjemt i hanskerom, 2stk 70talls "boks"høyttalere ,imontert nytt frontsett fra blaupunkt, gjemt på hylla under dash..biltemaforsterker montert "inni bakseteryggen og heimspikra mdf basskasse med 10" GAS element, kamuflert som 60 talls piknikkoffert fastmontert oppå "humpen" inni bagasjerom...spiller løst skiltet bak om nødvendig :D og synes kun hvis du leter 8-)
Attachments
Bilde 2444.jpg
Torgeir Svendsen,en ekte Lofottorsk!
63 Cortina 4 dr saloon
User avatar
Åge Salomon
Posts: 3259
Joined: 21.11.2009 16:52
Location: 7670 Inderøy

Re: stereo i cortina`n

Post by Åge Salomon »

Hei Torgeir. Ja stereo i Cort`n må`n ha vettu. Men det va ei snedig løsning ang basskassen. Som du skriv sjøl å, den sjer jo ut som en -60 talls piknikkoffert. Anonymt, å funke utmerket! E en god del Reodor du å. ;) Einn den amerikaner`n? Har du fått lakk på den no?

Hilsen Åge.
:mrgreen:
1966 Cortina 1500 Deluxe
-77 mod Ford 3600 traktor m/laster
-96 mod Volvo 850
-01 mod Volvo S80
User avatar
pappa torsk
Posts: 178
Joined: 05.12.2009 17:39
Location: Sarpsborg

Re: stereo i cortina`n

Post by pappa torsk »

Hau hau Åge mainn :D jau, har nu litt i fengran å skolten enda så det e 8-) nesten litt skummelt å snakke amcar her inne..men for engangsskyld så..joda den ha fått farge, ei koksgrå farge fra nissan..noe jeg hadde stående, og sia det va første gang jeg lakka sjøl og med begrenset lys avtrekk og utstyr så ble det greit nok...har lært litt til neste gang da :D å lærdom får en aldri nok a!!
Attachments
Bilde 2533.jpg
Torgeir Svendsen,en ekte Lofottorsk!
63 Cortina 4 dr saloon
User avatar
Åge Salomon
Posts: 3259
Joined: 21.11.2009 16:52
Location: 7670 Inderøy

Re: stereo i cortina`n

Post by Åge Salomon »

Ha! Denne sjer jo jævli bra ut Torgeir! Æ sjer jo berre bilde,men det sjer bra ut. Jævli tøff bil da! Flenk e du. ;)
1966 Cortina 1500 Deluxe
-77 mod Ford 3600 traktor m/laster
-96 mod Volvo 850
-01 mod Volvo S80
Post Reply