Lotus Cortina racerbiler på Silverstone

Last opp egne bilder, videoer og legg inn linker til dine favoritter på YouTube etc.
Post Reply
MLI
Posts: 3295
Joined: 16.11.2009 22:51

Lotus Cortina racerbiler på Silverstone

Post by MLI »

Hvis jeg ikke tar helt feil, så var det et par "norske" Lotus Cortina racerbiler på Silverstone sist helg
(vi får spørre Atle, han satt vel på tribunen og så på, heldiggrisen :) ).
Her er en liten snutt jeg fant der halvparten av deltagerene i løpet for "Under 2 Litre Touring Cars" (U2TC) kjører ut til kvalifiseringsrunder, se
https://www.facebook.com/Historicracing ... 006432719/" onclick="window.open(this.href);return false;
atle
Posts: 265
Joined: 22.10.2014 15:43

Re: Lotus Cortina racerbiler på Silverstone

Post by atle »

Det var EN norsk Cortina der, Martin Strømmen kjørte. Har bilder av ham, men pc-hater'n synes det virker komplisert å få bilder ut på dette forum, så det er lagt på tykk is....
User avatar
ebernt
Posts: 2319
Joined: 16.11.2009 18:07
Location: Oslo

Re: Lotus Cortina racerbiler på Silverstone

Post by ebernt »

atle wrote: Har bilder av ham, men pc-hater'n synes det virker komplisert å få bilder ut på dette forum, så det er lagt på tykk is....
Kan du ikke sende noen bilder på mail til oss da Atle så kan jeg legge dem ut her? Legger du ved en liten beskrivelse om hva som foregår så har vi fort en liten sak til neste blad også! ;)
Arvelig belastet med Cortina Mk1 1966
Bertil
Posts: 576
Joined: 24.11.2009 7:49

Re: Lotus Cortina racerbiler på Silverstone

Post by Bertil »

Våga vägra Facebook...
atle
Posts: 265
Joined: 22.10.2014 15:43

Re: Lotus Cortina racerbiler på Silverstone

Post by atle »

Jeg klarer å legge ut bilder på FB og Finn. Flere av disse forumene har gjort det mer komplisert. Jeg har foreløpig ikke prøvd å sette meg inn i hvordan dette fungerer. Bildene finnes nå bare på min 'Rosareiseblogg 'på FB, men kan sikkert hentes derfra :)
Bertil
Posts: 576
Joined: 24.11.2009 7:49

Re: Lotus Cortina racerbiler på Silverstone

Post by Bertil »

atle wrote:Bildene finnes nå bare på min 'Rosareiseblogg 'på FB, men kan sikkert hentes derfra :)
Ojoj... :shock:

Tror jag ska krypa in under stenarna igen och stanna kvar där...
atle
Posts: 265
Joined: 22.10.2014 15:43

Re: Lotus Cortina racerbiler på Silverstone

Post by atle »

Regner med at de datakyndige her kan klippe ut de bildene de vil fra 'rosareisebloggen' :) på FB. De har også tillatelse til å bruke det jeg har skrevet, om det nå er til noen nytte ;)
User avatar
admin
Forumadministrator
Posts: 926
Joined: 16.11.2009 17:18
Contact:

Re: Lotus Cortina racerbiler på Silverstone

Post by admin »

Meget fornøyelig historie den "rosareisebloggen" din Atle! Den MÅ vi komme tilbake til i et kommende blad! ;)
atle wrote:Det var EN norsk Cortina der, Martin Strømmen kjørte. Har bilder av ham, men pc-hater'n synes det virker komplisert å få bilder ut på dette forum, så det er lagt på tykk is....
Denne?
Image

Takker for bilder Atle! Her er et lite knippe bilder i fra Cortinatreffet i UK i hvert fall, mye forskjellig her!
Image

Image
Flott luftfilterboks da!

Image
Saxon jo! :)

Image
Pre-Xflow? :o
Image

Image

Flotte bilder Atle! Det kommer noen flere når vi får sortert litt. ;)
Post Reply