Nedenfor har jeg laget et oppsett på informasjon jeg ønsker til en reportasje i Cortina’n. Jeg må bare få sakt at jeg har hentet inspirasjon fra Capri bladet som jeg synes er veldig bra.
Presentasjon av medlemmer og biler
Hva heter du:
Hvor gammel er du:
Hvor kommer du fra og hvor bor du:
Din første bil:
Hvor startet din bilinteresse:
Når og hvorfor interesse for Cortina:
Har du andre biler:
Hva kjører du til daglig:
Hva er drømme bilen din og hvorfor:
Har du noen tanker om Cortina vil dø ut med vår generasjon:
Bilen du ønsker å presentere
Navn:
Type:
Årsmodell:
Reg.nr:
Er den modifisert:
Har du gjort noe med den:
Er det gjort noe med den før du fikk den:
Antall eiere og historien hvis du vet:
Jeg vil gjerne ha bilder av bilen i forskjellige vinkler. Bilder fra innsiden ønskes også. Og et bilde der du selv er med. Ta gjerne oversiktsbilder over andre biler du har hvis du har flere biler. Har du bilen sammen med noen så få det med i reportasjen og bilda. Bilde bør være klare og fine. Ta kontakt på Mail, Messenger eller sms så får du en link til min dropbox for opplasting av bilder.
Med Vennlig hilsen
Redaktør
Laila Bøen
laila.boen@nenett.no
Telefon: 46421934
Det er mye telefonsvindel og det hender det at jeg ikke svarer ved anrop fra ukjent nummer. Men send SMS så ringer jeg tilbake hvis det er ønskelig.
Cortina’n
Re: Cortina’n
Et begrep som kalles bioekvivalens brukes for å sammenligne det. Selv om det ikke kan være 100%, men per amerikansk FDA, bør det være innenfor akseptabel sammenligning med https://norskapotek24.com/ det opprinnelige molekylet. Men i et marked som norsk som fremdeles utvikler seg, generiske medisiner er noe som skaper tvil i helsepersonell. Vi kjenner alle til den uheldige korrupsjonen og utroskapen som er involvert i de fleste sektorer, som åpenbart går gradvis ned. Så å forvente at generiske produkter vil matche merkevarer vil være en tøff oppfordring å ta. Håper denne forklaringen renser tvilen din.
Last edited by Kabrens on 03.12.2022 21:01, edited 1 time in total.
Re: Cortina’n
Spørsmålene over er fordi jeg ønsker å ha med en til to reportasjer i hvert blad om medlemmene og bilene. Og derfor har jeg laget en liste over faste spørsmål som kan bidra til å få laget reportasjer. Jeg ønsker at flest mulig kan svare på mine spørsmål så utfyllende som mulig og sende meg bilder av bilen/ bilene sine. Medlemmet selv er med på minst et av bildene. Jeg mener slike reportasjer vil bidra til å løfte fram alle de flotte bilene som våre medlemmer har. Dette er selvfølgelig valgfritt, men håper flest mulig tar den jobben med å svare på mine spørsmål og sende dem til meg.
Laila
Laila