Blir noe når jeg tropper opp på biltilsynet med MK2 med Cosworth (ship 270hk), med ny mellomaksel fra Oslo med grovere kryss har Grandada 2.8i bremser foran med 2,8 Capri skiver- Capri 3.0 bakaksel, Lutus fjørbein- volvo bremsepumpe, bremsekraftforsterker fra Starlet- volvo 240 motorfester, 4 link bak- grovere stab foran- 7"/13 Superlite og 6"/15 vinter fra Citroen Xantia.
Skal også bygge ut skjermene rundt om, er senket rundt om ca 2.5 cm, Honda Prelude framstoler og hvite instrumenter i GT dashbord.
Får hel lakkert bilen og alt veldig ryddig lagt opp kommer jeg til å møte opp på tilsynet, da det er vekta de skal henge seg opp i.
hmm tror nok d skal gå an og få gokjent ja,,,har nok noen kontakter og papirer som vi skal bruke. hatt lit prob med dem selv som du vet Andre,,,mange som har fått godkjent litt av hvert hos bt. send søknaden så tar vi en tur til dem.
Det gjør de sikkert da jeg har dem bak superlite felger 7^13 men har ikke prøvd E felgene på den da det nå sitter 7¨15 fra citroen på den med vinterdekk.
de er litt større og kraftigere enn Capri, koster 1000,- pr stk nye + klosser til 440,- også har jeg satt på bremsekraftforsterker fra Toyota Starlet så nå har jeg kjempe bremser