se der ja, fått gjort litt igjen. det er topp
blir jo lit kapp fra buer osv , det er greit står og bruke til å finne rette instillinger og trene litt på sveisinga.
ja jeg må vel oppover en tur igjen snart får vel legge noen larver på den doningen, men er jo ikke noe reser på den sveisinga jeg heller.
men den blir nok knall når den er ferdig. er jo et bra utgangspungt.
MLI wrote:Ser jo flott ut dette, Svein!
Hva blir spec på motor, blir det noen trimming?
Hvor breie er de felgene?
Har alltid drømt om å komme så langt en dag jeg også, må jo være kjekt å ha et nylakkert karrosseri å montere gromdelene på
Spec på motor blir BCF 2 kam og en topp med større ventiler og kanaler. Forgasser vet jeg ikke sikkert. Det blir ikke 2 dobble, men en 2 trinns stor nok. De finnes jo i 40mm også.
Har ikke målt felgene, men mener det var 7" som ble sagt. Er brukt på MK1 tidligere, så da blir det vel plass
Du får stå på Magnus så blir det 2 nye biler på neste treff
SveinF har orden i sysakene, for flere år siden fikk han fra meg spec på dysing av Weber 36/36DCD forgasser for bruk sammen med BCF2-kam i 1500GT motor
(jeg hadde planer om en slik motor til min 66GT som jeg kjøpte fra Rolle Bloom hos Ronwill, tilbake i 2001).
Så altså, her er Ronwills anbefaling for dyser etc for Weber 36/36DCD og BCF2-kam(takk til SveinF ):
MLI wrote:SveinF har orden i sysakene, for flere år siden fikk han fra meg spec på dysing av Weber 36/36DCD forgasser for bruk sammen med BCF2-kam i 1500GT motor
(jeg hadde planer om en slik motor til min 66GT som jeg kjøpte fra Rolle Bloom hos Ronwill, tilbake i 2001).
Så altså, her er Ronwills anbefaling for dyser etc for Weber 36/36DCD og BCF2-kam(takk til SveinF ):