Jonas trår til igjen!
.
Vi inviterer igjen til sensommertreff på Homannsberget camping, cirka 1,5 km sør for Svelvik, ved Drammensfjorden.
Tid: lørdag 19. til søndag 20. august 2023.
Vil du være med bare lørdag, bare søndag eller begge dagene, men overnatte hjemme, er du også hjertelig velkommen.
Ta gjerne med familie, barn, barnebarn eller venner. Alle andre bilinteresserte er også velkommen.
Program
Lørdag:
Fra 1000 Vi hygger oss på campingplassen.
1700 Felles grilling på campingplassen. Ta med mat, vi har grill. For de som ønsker, tilbyr kroa god mat og drikke.
Søndag:
1130 Avreise for felles kjøring til Eidsfoss, cirka 37 km.
1215 Vi besøker tettstedet Eidsfoss med blant annet Eidsfoss jernverksmuseum.
1600 Museet stenger. Middag på Gamle Eidsfoss kro, for de som ønsker det før hjemreisen. Vel hjem
Sensommertreff 2023
Re: Sensommertreff 2023
Hei!
Minner om årets sensommertreff!
Håper inderlig ikke at ekstremværet "Hans" berører for mange av dere og jeg håper vi sees 19-20. august!
Værmelding her..
Minner om årets sensommertreff!
Håper inderlig ikke at ekstremværet "Hans" berører for mange av dere og jeg håper vi sees 19-20. august!
Værmelding her..
Arvelig belastet med Cortina Mk1 1966
Re: Sensommertreff 2023
Tusen takk til Jonas for nok et flott sensommertreff!
Ikke så knallvær i år som i fjor, men opphold stort sett hele lørdag og takket være bra teltopplegg så ble dette veldig bra!
Voldsomt regnvær natt til søndag, men da sov vi! Hjemtur til Oslo gikk stort sett uten vinduspusser for vår del og det hadde jeg ikke regnet med!
Takk for oss og book gjerne plassen til neste år også, vi er med om det passer!
.
Ikke så knallvær i år som i fjor, men opphold stort sett hele lørdag og takket være bra teltopplegg så ble dette veldig bra!
Voldsomt regnvær natt til søndag, men da sov vi! Hjemtur til Oslo gikk stort sett uten vinduspusser for vår del og det hadde jeg ikke regnet med!
Takk for oss og book gjerne plassen til neste år også, vi er med om det passer!
.
Arvelig belastet med Cortina Mk1 1966