PowerTech Logo Gjesteboken legges ned 1. april 2009


André <anvolden@bbnett.no>
[Onsdag 11. februar 2009 21:04 (87.13.erx-lhm.eidsiva.net)]
Nei der kan alle med Cortina stille uansett hva motor eller ellers ombygd.
Er du medlem i klubben om ikke meld deg inn så fort du bare kan.... velkommen til treffet på Biri


ruben <>
[Søndag 8. februar 2009 10:17 (ti0165a340-0411.bb.online.no)]
Selger en 70 mod cortina 1600 delux. bilen er hel og pen, og i orgenal stand og me lav km stand. eu godkjent. noe ny deler. grå me brunt int. følger me 69 delebil.akershus 92425774


geir tore breivik <geirtore@hotmail.com>
[Lørdag 7. februar 2009 18:16 (ti0106a340-0552.bb.online.no)]
Hei, lov å stille på ford treff? Jeg har en meget pen cortina mk1 Rød med English offwhite stripe rundt på. Men denne har Jeg montert en Wankel motor i. Passer det dårli å stille på treff med den bilen da?


ruben <>
[Torsdag 5. februar 2009 19:54 (ti0165a340-0411.bb.online.no)]
hei har en 70 mod cortina for salg. 1600delux eu ok, grå me brunt int.hel og pen. brukes daglig. står i akershus tlf 92425774.


CKN <>
[Torsdag 5. februar 2009 16:54 (ti100710a340-0126.bb.online.no)]
Vår gjestebok-tjeneste vil bli lagt ned fra 1. april 2009.
Det vil fra 2. mars 2009 ikke lenger være mulig å skrive nye innlegg i gjestboken. Innleggene vil forbli tilgjenglige for visning/nedlastning frem til 1. april 2009.

http://www.powertech.no


Jan-Ove <j-sutter@hotmail.com>
[Tirsdag 3. februar 2009 14:46 (144.193.101.140)]
Hei har en 67 cortina. Er det noen der ute som har en 1600 motor som er til salgs? Kontakt Jan-Ove tlf: 92068269


André <andre@voldendata.no>
[Torsdag 29. januar 2009 16:40 (87.248.30.70)]
Skulle hatt tak i et orginalt E RATT og et GT-Rally bøtteratt....
Er det noen som vil selge meg disse?
André 99248593


André <andre@voldendata.no>
[Torsdag 29. januar 2009 16:39 (87.248.30.70)]
Skulle hatt tak i et orginalt E RATT og et GT-Rally bøtteratt....
Er det noen som vil selge meg disse?


Jan Inge <ja-in-su@online.no>
[Onsdag 17. desember 2008 19:27 (ti311110a340-0945.bb.online.no)]
Har 2 stk Cortinaer til salgs.
Ene er en 63 Consul Cortina 1500Deluxe, andre en 65 Cortinan 1200. se finn code 15836479.
Begge er stort sett complette.

Jan Inge 91876561


Ole harald Ellingsen <stolen@hotmail.no>
[Lørdag 22. november 2008 17:07 (193.75.96.113)]
Har en cortina 1500 63 til salgs komplet ikke kjørbar mye deler ibagaseromet pris 5000 kr tlf 98412513 sveio i hordaland


Nils Watterud <flisnils@online.no>
[Mandag 10. november 2008 06:12 (ibv2.statoil.com)]

Hei
Er den noen som har fjørbein til cort. MK2
andre forstillingsdeler er også av interesse.
Escort MK 1/2 bakaksel trenger jeg også.


m midtlien <alfbj-mi@online.no>
[Mandag 20. oktober 2008 21:06 (ti111210a080-0235.bb.online.no)]
vil nevne jeg har fått to delebiler fra sverige,om noen trenger noe så si fra,mk2 68 og 69. bla annet en bra høyre sjerm.


André <anvolden@bbnett.no>
[Søndag 21. september 2008 21:38 (87.248.31.87)]

Er det noen som trenger en 1600 M711 som kan borres til 1740 osv.
Jeg har en som skal ut da jeg in med noe annet.
Sist frist for å få prøvd den er uke 39 og 40.
99248593


Christian Vollmer <chvollmer@swissonline.ch>
[Mandag 15. september 2008 08:55 (84-73-115-114.dclient.hispeed.ch)]

Habe einen Ford Cortina als ganzes oder E-Teile zu verkaufen. Interessiert ?
+4179/486 88 38
CH-6300 Zug Schweiz


morten <alfbj-mi@online.no>
[Onsdag 10. september 2008 21:57 (ti111210a080-3896.bb.online.no)]

Må jo dele litt med andre også vet du. Mem kjenner jeg andre volden rett så har han vel en litt større motor en 2,0 og sette i vel,,,, men skal holde kjeft da,,kos deg du.


André <anvolden@bbnett.no>
[Onsdag 10. september 2008 20:10 (87.248.24.48)]

Morten nå må du slutte og legge ut alt jeg bedriver med, jeg må få lov til å ha noen overraskelser i ermet. Eller vil du at jeg legger ut her alt du bedriver????????


morten <alfbj-mi@online.no>
[Tirsdag 9. september 2008 16:22 (ti111210a080-9187.bb.online.no)]

ja ja Andre,, nå har du plutseli 3stk mk2 70 mod. sonn er d da vi bor i follebu. vet du har en 2,0 is m 5 trinn stående,,,, moro og se hva du gjør med den da. STÅ PÅ,,,,


Dag-Henning <dag.nielsen@irm.nu>
[Onsdag 27. august 2008 15:24 (10.80-203-168.nextgentel.com)]

Cortina-entusiaster! Ikke glem at det er Classic & Sportscar Meeting på Vålerbanen kommende helg. Historisk racing, mønstring og banekjøring for gatebiler hele helgen. I allefall 4 stk. Lotus Cortina Mk1, + Escort etc. etc. etc. Ta med Cortina og møt opp ! For mer info : www.historisk-racing.no
Mvh Dag-Henning ( - for anledning i Lotus Elan...)


André <andre@voldendata.no>
[Mandag 18. august 2008 21:43 (2.1.erx-lhm.eidsiva.net)]

Nei du sier noe du Morten, skal vel ha 3 etterhvert, men da får det være bra.
Det haster med å få de ferdig til Treffet på Biristrand om det blir der da..... noe jeg håper!


m midtlien <alfbj-mi@online.no>
[Lørdag 16. august 2008 19:11 (ti111210a080-5087.bb.online.no)]

gratulere med 69 gt andre. to mk2 er vel ikke nokk da du er fra follebu.


jørn vidar berg <gullbe@hotmail.com>
[Onsdag 13. august 2008 22:57 (ti0023a380-2016.bb.online.no)]

er på jakt etter en bakaksel med 9 toms bremser. skalbrukes på en mk3,til en grei pris.tlf 92098771 telemark, skien


jørn vidar berg <>
[Onsdag 13. august 2008 22:54 (ti0023a380-2016.bb.online.no)]



André <andre@voldendata.no>
[Tirsdag 12. august 2008 12:04 (52.3.erx-lhm.eidsiva.net)]

Nei nå har jeg fått meg 2 Corter den siste ikke dagligdags vare.


Øyvind Nilsskog <oyvind.nilsskog@naf.no>
[Mandag 11. august 2008 10:33 (193.212.188.40)]

Hei.er det noen som har 4 stk senterkapsler som passer i 59mm hull til minilightfelger liggende? type K&N felger.


Kjetil Odden <kjetil.odden@no.relacom.com>
[Tirsdag 15. juli 2008 19:24 (195-67-90-253.customer.telia.com)]

Hei, glemte telefonnr. på de 2 cortinaene til salgs, ring 90704895.


Kjetil Odden <kjetil.odden@no.relacom.com>
[Tirsdag 15. juli 2008 19:16 (195-67-90-253.customer.telia.com)]

2 stk MKII selges, 1 1970 1600 deluks, trenger noe rustarbeid,(mangler ratt). 1 stk 1500 delux 1967, komplett, overhalt forstilling og 711M motor, må gå over bakstilling og lakkeres. pris HBY over 15000 for begge.


André <andre@voldendata.no>
[Mandag 7. juli 2008 15:09 (87.248.30.171)]

Nå har jeg fått kjøpt meg en Cort


lasse heian johansen <lassetjoheian@hotmail.com>
[Fredag 30. mai 2008 15:54 (ti122110a081-0857.bb.online.no)]

har noen en brukerhåndbok til cortina mk1 1965 1500GT. vis du har den på dataen er det fint? :)
send mail


Vidar "redakTør" <>
[Mandag 26. mai 2008 23:09 (ti400720a080-5248.bb.online.no)]

Tips om problemer med polaritet ligger på "Forumet"....


terje g <te-gfje@online.no>
[Onsdag 21. mai 2008 22:13 (ti211110a080-7838.bb.online.no)]

jeg sliter med batteri,cortinaen min har lucas dynamo og er ikke ombygd.samme hvem vei jeg setter batteri så klikker det i vippa og den blir varm.lys og alt virker samme hvordan jeg setter batteriet..hva er rett-pluss på starter eller minus på starter ?


m midtlien <alfbj-mi@online.no>
[Fredag 2. mai 2008 22:34 (ti111210a080-5324.bb.online.no)]

lurer på om noen har sorte seter foran til en 1600 super 70 mod og selge? og ett gulvteppe.


lasse heian johansen <lassetjoheian@hotmail.com>
[Lørdag 12. april 2008 13:27 (ti122110a081-0857.bb.online.no)]

hei lurer på om vilken bakaksel som passer i en mk1 cortina som skal ha 2.0 sierra motor i seg. vis du har en så send en e mail???????


Ingvar Hjørnevik <hjornevik_85@hotmail.com>
[Torsdag 10. april 2008 20:30 (ti0004a380-2065.bb.online.no)]

Hei!er det noken som har tips/triks eller papirer på kva som skal til å få godkjent ein 2,8i v6 motor i ein -74 FORD TRANSIT står ein 4syl 2,4l diesel motor i den no!!håper nokon kan hjelpe meg med dette!!har forresten div deselmotorer og ein veldig rusten dobbelkabiner visst noken er interrisert...kan nå meg på mob:90867346 på forhånd takk


André <andre@voldendata.no>
[Onsdag 9. april 2008 02:01 (c6CAB00C3.dhcp.bluecom.no)]

Hei igjen
Er det ingen som vil selge Cortina sin, har du en som ikke blir tatt vare på eller i det hele tatt blir brukt. SELG DEN TIL MEG
99248593


Svein <svenni66@online.no>
[Mandag 7. april 2008 09:55 (83.242.17.115)]

Hei har ein Cortina mk3 til salgs.
Det er ein org.2000e 4dørs.
Må restureres.
svenni66@online.no


ØYSTEIN <oystein@sofiemyrbil.no>
[Fredag 28. mars 2008 16:15 (193.215.130.26)]

hei,ønsker tilbud på en cortina mk1,helst 65-66.den må være registrert og godkjent,da jeg ikke har all verdens tid til å skru.


m midtlien <alfbj-mi@online.no>
[Tirsdag 25. mars 2008 10:07 (ti111210a080-0192.bb.online.no)]

ble feil tlf nummer på gt konsolene, 41642673


m midtlien <alfbj-mi@online.no>
[Lørdag 22. mars 2008 22:51 (ti111210a080-0192.bb.online.no)]

kompl intreør til super 69 mod,(brunt) 500,- 41642673


jørn vidar <gullbe@hotmail.com>
[Lørdag 22. mars 2008 14:27 (ti0023a340-1317.bb.online.no)]

har meget lite brukt bremseskiver og kalipere bak til sierra/scorpio ikke ventilert og to nye hjulbuer til escort fra 93mod.har også etterhvert to nyoverhalte bremsekalipere til cortina mk3, glassblåst med alle pakninger byttet.hjemmelaget sandblåser i rustfritt 6toms rør,virker bra.ring eller mail. tlf92098771


m midtlien <alfbj-mi@online.no>
[Lørdag 22. mars 2008 08:35 (ti111210a080-8506.bb.online.no)]

noen som trenger gt konsoll til mk268 gt? har 3 stk, en rød,to sort, 41542673


Henrik Wold <henke_wold@hotmail.com>
[Fredag 21. mars 2008 14:25 (193.69.180.244)]

Hei. Er ute etter 1600 maskin+girkasse til cortina mk1 65mod, noen som kan hjelpe? Er å nå på 90259165, holder til i Råde.
Mvh Henrik Wold


m midtlien <alfbj-mi@online.no>
[Fredag 14. mars 2008 07:01 (ti111210a080-1821.bb.online.no)]

har to stk 1600 kent motorer til salgs,711m. ene meget bra kompl m/grenrør og dobbel weber. 41642673


A.Volden <andre@voldendata.no>
[Torsdag 13. mars 2008 19:13 (87.248.24.198)]

Hei alle Cortina elskere.
Jeg er ute etter en Cortina super/GT 69/70 med lite rust til en rimelig penge.
Send meg bilder og data samt pris forlangende.
A.V


m midtlien <alfbj-mi@online.no>
[Torsdag 21. februar 2008 15:28 (ti111210a080-3241.bb.online.no)]

ett lite tips.monterte bladfjærer av 85 mod transit(fremre) på mk2 69 mod. bare og dreie nye hylser til bolene så passer dem rett på, stiv og fin,ypperli til senking.



Ann-Elin og Pål Henning Smerkerud-Edvartzen <www.drulle@online.no>
[Lørdag 19. januar 2008 22:58 (ti0025a340-1057.bb.online.no)]

hei er det noen som er intrisert i diverse cortina mk2 deler må selges på grun av plass mangel vi hører til varteg ta kontakt på 46821994 så fort det er noen som er intrisert


m midtlien <alfbj-mi@online.no>
[Torsdag 3. januar 2008 18:26 (ti111210a080-3182.bb.online.no)]

grenrør til escort selges billig,to stk. 41642673.


m midtlien <alfbj-mi@online.no>
[Onsdag 14. november 2007 16:56 (ti111210a080-6704.bb.online.no)]

noen som har bruk for 2 stk 1300 motorer? 1000,for begge komplett. 41642673


Tomm Skorge <trs@signmaker.no>
[Mandag 5. november 2007 19:56 (cm-84.215.53.122.chello.no)]

Har en 69 mk2 Trenger nedre frontplate, er det noen der ute som kan hjelpe meg?
Hvis det ble laget 1010600 mk 2ere, hvor mange lotoser av mk2 ble det laget og hvor mange ble ekspotert til Scandinavia? PS Venstre rattet.
Vennlig hilsen
Tomm


Dag-Henning <dag.nielsen@irm.nu>
[Torsdag 1. november 2007 10:16 (10.80-203-168.nextgentel.com)]

Gratulerer til klubben og til ny redaktør ! - har akkurat mottatt et nydelig (!) Cortina-blad i posten ! Det gleder et gammelt Cortina-hjerte at det syder og gror...! Stå på videre, og følg gjerne opp tråden med historisk racing. Vi trenger flere Cortinaer på banen i "historisk", og står alltid til tjeneste dersom noen har et eller annet de lurer på i den forbindelse !
Mvh Dag-Henning ( 922 66 321 )


stein bakken <steinbakken@naroy.kommune.no>
[Tirsdag 9. oktober 2007 13:30 (194.248.169.139)]

hei send meg addressen t klubben når du får rette adressa hilsen II mc nærøy


m midtlien <>
[Mandag 24. september 2007 20:36 (ti111210a080-0812.bb.online.no)]

vet av en komplett 63 1500 m reddbare sjermer vil noen er intr. 41642673


Jørn Bråthen <jatbraat@online.no>
[Søndag 26. august 2007 13:34 (ti211110a081-1500.bb.online.no)]

Har lakt ut bilen min for salg på finn og her,laber intresse synes jeg,,billig er det også. Masse deler.Er litt oppgitt ,må ha det vekk da jeg ikke har plass lenger.. ring 91134072


m midtliena <>
[Tirsdag 21. august 2007 16:10 (ti111210a080-0791.bb.online.no)]

kansje noen som har bruk for en corvette 1985 mod også. mopeden er fullt kjørbar.


m midtlien <alfbj-mi@online.no>
[Tirsdag 21. august 2007 16:07 (ti111210a080-0791.bb.online.no)]

har en 69 mod cortina som jeg vurderer og selge til en som vil gjøre litt selv. har satt på andre forsjermer og det er meget lite rust på bilen(urørt) selges pga,for mange prosjekter.ca 6000,- 41642673.


m midtlien <>
[Fredag 17. august 2007 07:37 (ti111210a080-1631.bb.online.no)]

selger 2 stk ford rs 7.5 og 2 7" og 4 5,5 lotusfelger. 3000, pr sett. 41642673


jørn vidar berg <gullbe@hotmail.com>
[Torsdag 2. august 2007 22:00 (ti0023a340-0468.bb.online.no)]

selger flenser til eksos for de som vil lage grenrør til ohc, laserskjært.kun 3 sett igjen.tlf 92098771


jørn vidar berg <gullbe@hotmail.com>
[Mandag 30. juli 2007 09:15 (ti0023a340-0468.bb.online.no)]

kent kam RL30 til ohc selges. brukt i to bilcrossløp.1500kr.eller byttes i bremser jeg kan bruke på min mk3 som jeg skal ha en 2.8 i.


jørn bråthen. <jatbraat@online.no>
[Søndag 29. juli 2007 01:03 (ti211110a081-0885.bb.online.no)]

Har en 66 1500 delux til salgs.
Den er rust fri og helt ned plokket,alså tomt karrosseri.Veldig bra rest objekt.Har nesten alle deler også noe ekstra.Mangler frontrute.Har noen spesielle felger,veit ikke om det er GT eller vanlige....Har hatt bilen siden 1985. Ring 91134072 eller send en mail for er info.


m midtlien <>
[Onsdag 25. juli 2007 22:31 (ti111210a080-3626.bb.online.no)]

gt instr til 65/66 cortina selges. spedometer med miles. 41642673


Ståle Korneliussen <stkorne@online.no>
[Torsdag 12. juli 2007 23:38 (ti121210a080-0679.bb.online.no)]

Har kjøpt meg en 67 mod cortina 1500 de luxe mk2,lurer på om noen har fått godkjent ombygging til 2 liter ohc motor,evt.hva må gjøres???noen som har noe papirer på dette?


Reidar Bjørnstad <reid-b2@online.no>
[Torsdag 28. juni 2007 23:05 (ti211110a080-11435.bb.online.no)]

Hei. Jeg vil gjerne takke alle for et trivelig treff og rette en stooor takk til gatelangsmekaniker Rune Meilgård for all hjelp. Hilsen diseldyret & co


m midtlien <>
[Fredag 8. juni 2007 10:49 (ti111210a080-2572.bb.online.no)]

noen som vil gjøre litt selv? 70 mod mk2 nesten urørt, 1600 deluxe. selges komplett, kjørbar.41642673


m midtlien <>
[Torsdag 10. mai 2007 21:53 (ti111210a080-6578.bb.online.no)]

kom over en meget bra 68 mod mk 2,som har stått lagret på låve i 22år, var vist til salgs.men tror jeg har nokk biler. noen som er intr? 41642673


m midtlien <alfbj-mi@online.no>
[Fredag 4. mai 2007 06:52 (ti111210a080-6306.bb.online.no)]

1600 mk 2 motor selges,meget bra,komplett. 41642673.


m midtliena <alfbj-mi@online.no>
[Tirsdag 24. april 2007 21:33 (ti111210a080-4804.bb.online.no)]

grenrør til 2,0 pinto ønskes kjøpt. 41642673


Bjørn Jacobsen <bjo_acobsen@yahoo.no>
[Lørdag 21. april 2007 08:57 (ti122110a081-2077.bb.online.no)]

Hei jeg lurer på om det er noen som har en starter til min cortina mk2 1600. gi beskjed på min e-mail.


Halvor <korslund@lyse.net>
[Torsdag 8. mars 2007 16:28 (241.81-166-166.customer.lyse.net)]

ØNSKER Å KJØE LOTUS FELGER


SieRRa <max9000rpm@gmail.com>
[Mandag 26. februar 2007 12:09 (84.52.211.173.3p.ntebb.no)]

Har dobble webere 50mm me trakakter 6000kr


m midtlien <>
[Torsdag 22. februar 2007 16:42 (ti111210a080-8310.bb.online.no)]

er det noen som har bruk for ei sprite camp vogn til cortinaen? 1976 mod. brukstand, billi!!!!!41642673


vidar j <vidarj4@online.no>
[Søndag 18. februar 2007 21:49 (ti121210a081-7455.bb.online.no)]

har mange spesielle brosjyrer for mk1 og 2pluss mye lotus stoff også. veldig spesielle aviser og utklipp med masse stoff om Cortina. Ring gjerne 97756630.Sakene finns i Svelvik.


m.midtlien <alfbj-mi@online.no>
[Mandag 5. februar 2007 12:04 (ti111210a080-6950.bb.online.no)]

noen som har den blanke stolpen v/trekantruta og selge?v side på en mk2 gt eller super.41542673


m.midtlien <alfbj-mi@online.no>
[Onsdag 31. januar 2007 17:24 (ti111210a080-6950.bb.online.no)]

noen som har bruk for en mk2 som trenger litt jobb? kjørbar 1600 deluxe 69 mod.41642673


jens <eplehaug@frisurf.no>
[Mandag 29. januar 2007 14:12 (ti500710a140-0281.dialup.online.no)]

ford cortina 1967 mod.
Kan noen si meg hvordan jeg kobler ledningen fra coilen i fordeleren, kondesatoren også?


Halvor <korslund@lyse.net>
[Mandag 29. januar 2007 13:40 (241.81-166-166.customer.lyse.net)]

Er det noen som breder orginal felger til cortina


m.midtlien <alfbj-mi@online.no>
[Mandag 22. januar 2007 19:05 (ti111210a080-8003.bb.online.no)]

noen som har grenrør til pinto og selge?tlf 41642673


PowerTech Logo

Denne gjesteboken er en gratis PowerTech-tjeneste. PowerTech er en av Norges største Internett-leverandører, og tilbyr alle typer Internett-tjenester over hele landet.