Kommer ikke inn på annonsene !!
Kommer ikke inn på annonsene !!
Er jeg den eneste dusten i Cortinaklubben ? Kommer ikke inn på annonsene uansett hva jeg gjør. Klikker på annonser så får jeg beskjed om at 'denne siden kan ikke åpnes'. Prøvd annen nettleser og, Google chrome. Får heller ikke åpnet om jeg prøver å gå inn på cortinaklubben.no/annonser. Får ikke brukt forumet som jeg skal, derfor er jeg nesten aldri her inne heller. Synd
Får heller ikke sett på mine egne annonser hvis jeg lurer på noe.

Re: Kommer ikke inn på annonsene !!
Heheatle wrote:Er jeg den eneste dusten i Cortinaklubben ?

Kommer selv inn der uten noe om og men.
Men, bruker Firefox eller Nightly nettleser og har ofte/alltid "problem" med at dersom jeg bruker pil tilbake
går jeg helt ut av Cortinasidene. Ikke en stor sak, men litt irriterende

Tror nok heller det er PC'en til Atle som er problemet her, og jeg vet hva Atle synes om PC'er..
Husker vi snakket om dette tidligere, men jeg trodde det hadde ordnet seg.
Jeg kan ikke se noe spesielt med den annonsesiden kontra de andre så dette er veldig rart, men du nevner jo at du sliter på Forumet også.
Må være noe rart med PC'en din. Jeg klarer ikke å gjenskape problemet på hverken mange forskjellige PC'er eller på Android/telefon/nettbrett. Selv på eller en gammel Nokia Symbian telefon fungerer dette OK.
Som nevt tidligere: Forsøk å åpne linkene i egne faner. Jeg legger direktelinker her.
Forum direkte
Annonser direkte
Atles annonser direkte

Husker vi snakket om dette tidligere, men jeg trodde det hadde ordnet seg.
Jeg kan ikke se noe spesielt med den annonsesiden kontra de andre så dette er veldig rart, men du nevner jo at du sliter på Forumet også.
Må være noe rart med PC'en din. Jeg klarer ikke å gjenskape problemet på hverken mange forskjellige PC'er eller på Android/telefon/nettbrett. Selv på eller en gammel Nokia Symbian telefon fungerer dette OK.
Som nevt tidligere: Forsøk å åpne linkene i egne faner. Jeg legger direktelinker her.
Forum direkte
Annonser direkte
Atles annonser direkte
Jeg er ikke akkurat pc-elsker, nei
, selv om jeg har blitt bedre
Kommer inn på forumet, bare ikke annonser. Prøver direktelinkene her, forum direkte= ok
Atle's annonser direkte=ok
Annonser direkte=no go
. Sånn er'e bare...glad jeg bare er biloppretter 

Jeg har lagret en favoritt som peker direkte på http://www.cortinaklubben.no/annonser.htm" onclick="window.open(this.href);return false; , da funker det i Chrome og Internet Explorer hos meg
Min bil: Anglia 1961, Allardette inspirert bil med Milton Race preparation utstyr, Zetec 1.8 motor.
SveinF wrote:Jeg har lagret en favoritt som peker direkte på http://www.cortinaklubben.no/annonser.htm" onclick="window.open(this.href);return false; , da funker det i Chrome og Internet Explorer hos meg

- Åge Salomon
Sånn e det hos mæ å. Ska prøv å sjå annonser på websida, men nei. Ein eller annan nevnt at det e datamaskina mi som e problemet. Går helt fint å sjå på anna teng som feks bildan tå bildan på såmmå sida. Æ veit itt ka som e problemet. Men det e itt så stort problem da, fer æ sjer jo all annonsan på Forumet.
Mått berre nevne det fer det såmmå, no når æ såg det va skriverier om denne.

Mått berre nevne det fer det såmmå, no når æ såg det va skriverier om denne.
1966 Cortina 1500 Deluxe
-77 mod Ford 3600 traktor m/laster
-96 mod Volvo 850
-01 mod Volvo S80
-77 mod Ford 3600 traktor m/laster
-96 mod Volvo 850
-01 mod Volvo S80
Men dette er IKKE de samme annonsene Åge!Åge Salomon wrote:... Men det e itt så stort problem da, fer æ sjer jo all annonsan på Forumet.
Merkelig sak. Eneste jeg kan komme på i farten er at annonsesiden innerholder en del svenske karakterer. Kanskje dette skaper probler i enkelte browsere..
Kan dere forsøke denne linken? Annonse modifisert (charset=ISO-8859-1)
Både den Svein F hadde og den modifiserte admin la ut funker i Chrome
Den modifiserte funker også med Explorer.(Men den går visst snart ut). Så da får jeg åpne de på den måten til feilen ? er funnet.

atle wrote:Både den Svein F hadde og den modifiserte admin la ut funker..

Den vanlige Annonsesiden er nå endret med karakter spec. Sjekk om det fungerer fra http://www.cortinaklubben.no" onclick="window.open(this.href);return false; nå!
Eller evt. denne: Annonser direkte
(Se at det er siste versjon som kommer opp. Merket øverst med ** Ny Ver. 30.07.2015 ** . Hvis ikke prøv en refresh. (F5) )
Jeg hadde problemer ved et eller annet tidspunkt og fant at denne linken fungerte. Har siden brukt denne både for explorer og chrome. Tror det var i chrome det oppsto hoss meg, men er ikke sikker
Min bil: Anglia 1961, Allardette inspirert bil med Milton Race preparation utstyr, Zetec 1.8 motor.
Hvis jeg prøver å åpne de direkte med den linken admin har lagt ut så skjer følgende: Ingen åpnes med Explorer. Med Chrome kan jeg åpne begge, men Cortinaklubblinken åpner allikevel ikke annonsen. Annonser direkte går rett inn på annonsene. Nå tar vi kvelden her, i morra skal vi på Cortinatreff i England 

Må opplyse om at jeg ikke har blitt noe smartere siden sist, kommer fortsatt ikke inn på annonser. Kommer inn på alt annet, invitasjon til Glåmdalsmarkedet, osv. Prøver meg på annonser, får beskjed om : 'Forespørsel til tjeneren har blitt blokkert av en utvidelse' . Har forøvrik helt ny pc, og bruker nå Chrome...
Fortsatt like mystisk dette Atle!
Jeg begynner å lure på om du har en "Annonseblokkerer" gående hos deg?
Fant en artikkel om saken hvor noen har problemer med finn.no. http://vgd.no/forbruker/datahjelp/tema/ ... no-problem
Jeg har nå fjernet ordet "Annonser" i sidens tittelfelt og jeg har laget en kopi av annonsene, med nytt navn for en test. Se link på websiden.
Kan du forsøke nå?

Jeg begynner å lure på om du har en "Annonseblokkerer" gående hos deg?
Fant en artikkel om saken hvor noen har problemer med finn.no. http://vgd.no/forbruker/datahjelp/tema/ ... no-problem
Jeg har nå fjernet ordet "Annonser" i sidens tittelfelt og jeg har laget en kopi av annonsene, med nytt navn for en test. Se link på websiden.
Kan du forsøke nå?
-
annonsene blir blokker hvis man har adblock oppe går, sjekket det akkurat ut, så fort jeg skrudde av adblock for nettstedet så kom annonsene frem med en gang
Takk madman1983, dette var interessant!
Kan du teste disse to linkene, med og uten adblock, og rapportere resultatet?
Link 1 (til originalside)
Link 2 (til side med nytt navn)
Hadde vært greit å vite hva adblocken trigger på... Er det filnavnet tro?
Kan du teste disse to linkene, med og uten adblock, og rapportere resultatet?
Link 1 (til originalside)
Link 2 (til side med nytt navn)
Hadde vært greit å vite hva adblocken trigger på... Er det filnavnet tro?
-
ser nå at hvis jeg går på direkte link så får jeg opp begge helt fint både med og uten adblock, er bare når jeg er inne på hovedsiden og trykker på annonser der at det ikke kommer opp når adblock er på... så direkte link burde fungerer uansett uavhengig av adblock for andre også
Tror ofte problemet ligger i nettleseren...
Med gjevne mellomrom blir programmer oppdaterte ,noen automatisk,men noen ganger får man råd om å oppdatere til den nyeste versjonen. Et råd kan være å gjerne ha mer enn en nettleser på maskinen . Pleier å bruke mozilla ,men nå i den siste tid har den begyndt å trøbble ,dvs siden fryser" ,så har måttet gå over til google chroome , da er det ingen problem . Har tilgang til flere pc ,Og flere av disse har nå problemer med mozilla . Det går også ann å resette et pc program til en tidligere utgave ,ofte det fikser "biffen".. Hva det enn er årsaken til problemet,
Med gjevne mellomrom blir programmer oppdaterte ,noen automatisk,men noen ganger får man råd om å oppdatere til den nyeste versjonen. Et råd kan være å gjerne ha mer enn en nettleser på maskinen . Pleier å bruke mozilla ,men nå i den siste tid har den begyndt å trøbble ,dvs siden fryser" ,så har måttet gå over til google chroome , da er det ingen problem . Har tilgang til flere pc ,Og flere av disse har nå problemer med mozilla . Det går også ann å resette et pc program til en tidligere utgave ,ofte det fikser "biffen".. Hva det enn er årsaken til problemet,

Jeg kommer også inn på begge disse linkene, men ikke fra hovedsiden. Jeg har sikkert noe adblock greier installert, det poppet jo opp reklame overalt...