Heisann! Etter å tatt ut pynteringene til "airflow", og lakkert disse, er det umulig å få de til å henge på plass. Lufterørene har strammeskruer, men ser ikke hvordan ringene festes til pynteringene.
Mulig jeg ikke er smart nok. 2 timer i garasjen og like langt. Hjelp der ute i Cortinaland?
Jan-Ivar wrote:Heisann! Etter å tatt ut pynteringene til "airflow", og lakkert disse, er det umulig å få de til å henge på plass. Lufterørene har strammeskruer, men ser ikke hvordan ringene festes til pynteringene.
Mulig jeg ikke er smart nok. 2 timer i garasjen og like langt. Hjelp der ute i Cortinaland?
Hva mener du? Ventilasjonskulene på dashbordet?
ct
Oppvokst i et Cortinabaksete, på E18 (idag E39) mellom Krsand og Jæren.
De to ytre kulehalvdelene som omslutter Ventilasjonskula (Den Kromatiserte delen) holdes sammen med popnagler
Strammeskruene du nevner tror jeg må være de "nurlede" mutterne som holder hele greia fast til dashbordet.
Under de nurlede mutterne sitter en slags klemme eller brikke som spenner imot baksiden av dashbordet. Patenten minner litt om festebøylen bak på ekstrainstrumenter fra f.eks. biltema.
Legger ett bilde her og sender deg et par pr mail også.
Attachments
ct
Oppvokst i et Cortinabaksete, på E18 (idag E39) mellom Krsand og Jæren.
ygz; viktig poeng med små popnagler. Hadde ikke nagler, men brukte små selvborende skruer som jeg slipte ned med en liten Dremel. Ser ut til å funke meget bra.
Men, huff det er mye skarpe ting å skjære seg på under dashbordet, så nå skal varmesystemet få fred.Neste er motorrom. Her er bedre plass for store hender! Takk for hjelp!