Cortina/Anglia Treff 2016 blir på Akkerhaugen 24-26 juni 2016
Hold av datoen, - mer info kommer her!
29.01.2016:
Cortinatreffet er flyttet grunnet kollisjon med landstreff i Svenske Cortinaklubben og Velodromloppet Historisk Racing som avholdes helgen 17-19. juni, på Karlskoga motorsportbane.
Det kolliderer med Velodromloppet i år igjen dessverre Da blir det ikke Cortinatreff på meg, og en stor del av 'Vestfoldmafiaen' drar nok også dit ! Synd
NEI, nei, - er det mulig?
Dette vet jeg treffkomiteen har sjekket opp og vi ventet med å annonsere treffdato til dette og avtalen med Campingen var på plass. Jeg var sikker på at du tok feil nå Atle, men ny googling peker utvilsomt i retning av at du har rett. (Helgen før kommer fortsatt opp enkelte steder så det må ha vært noen usikkerheter her også.) Har Velodromloppet blitt flyttet?
Inntil vi veit noe meir om dette,bør vi ta det litt rolig.
Treffgeneral Jonas W. og kompani driver og sjekker dette. Dei har også kommuniksjon med campingplassen,og ordner nok opp i dette. Vi må gji Treffkomiteen noen dager,så kommer nok infoen om evnt. forandringer. "Svelg mens dere tygger" nå.
Go helg alle sammen.
Mvh. form. Åge.
1966 Cortina 1500 Deluxe
-77 mod Ford 3600 traktor m/laster
-96 mod Volvo 850
-01 mod Volvo S80
Hvis det skal flyttes, så er må det i bli hælja etter da, hælja 10-12 er det løp på Rudskogen for mitt vedkommende, men da kommer sikkert de fleste andre iallefall ...Jeg er jo en mer enn middels opptatt fyr uansett
Jeg sjekket dette tidlig på høsten og fant da ut at Velodromloppet 2016 ville bli arrangert 18. og 19, juni. Så jeg tror neppe at dette er flyttet på. Tror det heller må være at det er noen som har glemt og pusse øynene når det ble sjekket!
1966 Cortina Mk1 1500 GT
1982 Porsche 911 Turbo
1965 Tempo Lett Corvette 300
1965 Tempo Lett Arrow 300
1968 Tempo Lett Corvette 300
1998 Ski-Doo GT 500
2011 VW Touran 2.0 TDI
Eilif wrote:Jeg sjekket dette tidlig på høsten og fant da ut at Velodromloppet 2016 ville bli arrangert 18. og 19, juni. Så jeg tror neppe at dette er flyttet på. Tror det heller må være at det er noen som har glemt og pusse øynene når det ble sjekket!
Det er ikke riktig Eilif.
På nettet oppgis to forskjellige helger og vi har dessverre gått i fella.
Mens det diskuteres friskt om datoer for treff/årsmøte: kunne det være en idé å bytte litt på tidspunkt fra år til år? Den første helga i skoleferien er litt tricky for en del av oss. Jeg har ihvertfall vært låst med andre ting hvert eneste år siden 2009. Er det andre medlemmer som har det likedan?
atle wrote:Det kolliderer med Velodromloppet i år igjen dessverre Da blir det ikke Cortinatreff på meg, og en stor del av 'Vestfoldmafiaen' drar nok også dit ! Synd
Det er jo synd hvis treffet skulle krasje med Velodromloppet, men det kan jo enda gå i orden, vi får se hva som hender.
Når det gjelder Vestfoldmafiaen, så var vel de litt tynt representert ifjor, med kun herr Klavenes, hvor resten av dem var i treffhelgen ifjor vites ikke...
Ny dato for treffet: 24-26. juni 2016! Cortinatreffet er flyttet grunnet kollisjon med landstreff i Svenske Cortinaklubben og Velodromloppet Historisk Racing som avholdes helgen 17-19. juni, på Karlskoga motorsportbane.
Norsjø Ferieland har endret dato for alle treffdeltagere som allerede har bestilt hytte. Norsjø ferieland vil i løpet av kort tid sende ut bekreftelse med endring av dato for de som har bestilt hytte på campingplassen. Dersom noen treffdeltagere har bestilt hytte, men ikke mottar bekreftelse for endring av dato, må de ta kontakt med campingplassen for å bekrefte sin bestilling.
Vi holder denne siden oppdatert fortløpende.
Da har jeg mottatt bekreftelse på at min hyttebestilling er flyttet til riktig helg 24-26 juni, så dette fungerer bra.
Vi satser som vanlig på å dra ned allerede torsdag 23/6. Kanskje det er flere som drar tidlig? Helt supert med en dag ekstra når man først er på tur med Cortinaen!
Det er så flott på denne Campingen så dette blir bra. Gleder oss!