Ja jeg har fjernet den gamle kanten av skjermen som ligger på innsiden av bredderen
spoiler mekk

- 1454541670266.jpg (9.91 KiB) Viewed 2999 times

- 1454541718325.jpg (7.95 KiB) Viewed 2999 times
som dere sikkert ser er ikke denne beregnet for rally midt i skauen, men mer en asfalt bil ved høyden å dømme

hehe
etter å ha kjørt NA motor en god stund og har lyst på litt nye utfordringer blir det en Grom turbo mata zetec motor som skal oppi
bilde av den gamle motoren:
Den nye motoren kommer det ikke bilde før om en stund da karosseriet skal bli syre duppet, sveiset opp og gjort klar til lakk.
ingen vits å bygge motoren nå vis den bare skal stå seg i hjel før karosseriet er ferdig
Så delene ligger bare å venter på montering og maskinering hos maskinisten
En liten smakebit
Arrow stroker turbo veiv som er et stykke for seg selv
Veiva til Høyre
Det blir tørr sump system, Data sprut, kvasse kammer, større ventiler, Turbo+++
med oppsettet blir det mellom 6-700hk, effekten stopper i turboen som ikke mater mer
Med en slik motor kommer det selvfølgelig en drivlinje som må passe
Med tilton flerplate clutch (ikke den mest by vennlige cortinaen), Albins sekvensiell girkasse fra våre venner i australia som driver super v8 racing og mest sannsynlig må jeg hilse på amcar gutta for en mustang bak aksling, som jeg korter inn vis nødvendig
