Alle mål og dimensjoner later til å stemme og monteringen gikk problemfritt til jeg skulle feste caliperen.
Stramma hjullager, satte i bremseklossene og det hele og alt beveget seg fint – helt til jeg stramma
festeboltene til caliperen. Da satt alt i hundre stein.
Det kan se ut som om utsida av caliperen faktisk tar i skiva, men da skulle man tro at klaringa skulle bli større - ikke mindre -
når boltene ble stramma til? Sære greier! Kanskje vinkelen på caliper endrer seg når man strammer til?
Men hvorfor skjer dette når de nye skivene er like tjukke som de gamle?

Noen som har opplevd lignende?
Noen som har en effektiv kur å foreslå?
Ellers ser jeg ingen anna mulighet enn å hente en vinkelsliper og frese 1 mm av caliperen.
Veldig underlige greier!!!

Det skal (8= X ikke være for lett!
Hadde vært herlig å drive med gammelbil om det gikk an å følge oppskrifta og i det minste unntaksvis oppnå forventa resultat!
