Hei Jan Ivar.
Originale Bullett speil er vel å få tak i. Hvem som evnt selger sånne,veit jeg ikke.
Jeg har Bullett speil på min Mk1,kjøpt på Biltema for noen år siden. Men vil ikke akkorat anbefale dei....,da dei har såvidt begynt å ruste litt. I tillegg er det sånne speilglass i dei,at du ser 300meter bakover....,noe som nesten gjer dei uegna under feks. rygging.
Jeg tok med speila til ein glassmester og fikk satt inn normale speilglass.
Det kosta berre "noen skjitkroner".

For og demontere innmaten med sjølve speilet,så skrur du ut skruen som står i spissen på speilkassen. For justering av speilet,så tar du tak i selve innmaten der speilet står og vrir det/vinkler det sånn at du ser i det innenfra førerstol.
Om det er likens for originale Bullett speil,veit jeg ikke. Som sagt,Biltema speila er i utgangspunktet grei,bortsett fra forstørringa. Men dei krever polering forholdsvis ofte,da det tydlevis er litt dårlig fornikling på dei. Men disse "Cortina`babyene" blir jo stelt å dulla med,så det er ikke så veldig stort eit problem.

Lykke til med "Jakten på Bullitt`speil".
Mvh. Åge "Reodor".

Ps: Har du spurt delemann Atle Ramberg om han har sånne speil? Atle har mye "rart" på lager sjønner du.