Nederst følger link til en tabell jeg fikk på papirformat fra en forhandler i USA.
Den gir en oversikt over de forskjellige variantene av 2 krets hovedsylinder for mk2, basert på:
-årgang bil
-størrelse på innvendig boring
-Girling delenummer for komplett hovedsylinder med tank (som ikke er det samme som delenummer/støpenummer for hovedsylinder uten tank...)
-type plasttank (V=rett/horisontal tank, S=sloping/buet tank med "knekk")
-støpenummer på hovedsylinder
-Lucas Girling delenummer på overhalingskit (for 13/16" hovedsylinder kan også overhalingskit SP2485 brukes, det er til Triumph TR6, men er samme kit som SP2482, bortsett fra pakningen til lokket)
-orientering/retning på flensen med de 2 boltehullene (V=vertikal/loddrett, H=horisontal/vannrett)
-hvor / på hvilken side koblingene / fittingsene for bremserørene er lokalisert (L=venstre side, R=høyre side, sett fra baksiden / stag-enden)
Legg også merke til at samme støpenummer kan være oppgitt med 2 forskjellige innvendige boringer, innvendig boring må derfor sjekkes før bestilling av rep-kit
(sjekk farge på plastbånd, eventuelt mål innvendig boring).
Se tabell:
