Gearkasse Mk2
-
Gearkasse Mk2
Jeg trenger en gearkasse som kommer fra Mk2 1968 modell.Tror den er lik på 1300 og 1600. Denne har 15mm inngående aksling og innfestning for lang gearspak. Trenger ikke clutch huset. Noen som har en slik til salgs? Fortrinnsvis i nærheten av Stavanger/Sandnes.
Re: Gearkasse Mk2
Jeg har et par liggende, men det er i Horten. Kanske Atle har også?
-
Jeg skal ta ferje fra Horten fredag 28 juli. Tilbake 30 juli på kvelden en gang. Mulig det går å møtes hvis det ikke dukker opp noe nærmere før den tid.
Jeg er borte akkurat de dagene, men ring meg på 99644555, så kan jeg sannsynligvis ordne folk som kan låse opp verkstedet og vise deg kassene. Det ligger kun noen hundre meter sør for fergeleiet.
Det er mulig at jeg kommer hjem på kvelden den 30. men det er ennå litt usikkert. Kjører fra Øksendal ved Sunndalsøra på formiddagen, og har ikke helt bestemt meg om jeg skal ta en overnatting eller to på hytta ved Lillehammer på vei hjem.
Det er mulig at jeg kommer hjem på kvelden den 30. men det er ennå litt usikkert. Kjører fra Øksendal ved Sunndalsøra på formiddagen, og har ikke helt bestemt meg om jeg skal ta en overnatting eller to på hytta ved Lillehammer på vei hjem.