
Så kan jeg bidra med litt info om de manglende ventilene:
Se http://www.gsvalves.co.uk/assets/recmas ... alogue.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;, side 9 under "Cosworth":
Delenummer REC 281, innsug, 36.8mm, med tynnere 9/32" diameter skaft
Delenummer REC 282, eksos, 31.7mm, med tynnere 9/32" diameter skaft
Og innsugene som fulgte med passer som sagt til Weber 40 IDF forgassere.
Og de "tynnere" tennpluggene er ifølge Jon Ole fra en motorsykkel-motor(?!).
Ideen var vel at blandingen skulle få en kortere/kjappere/mer gunstig vei ned i forbrenningskammeret:

Og for de som har mye gryn i madrassen, så kan bl.a. Historic Racing i England lage slike topper fremdeles, koster "kun" £2495, se
http://www.historicracing.org.uk/parts/ ... _spec.html" onclick="window.open(this.href);return false;
