Delekjøp i Follebu.

Her kan alle med Cortinainteresse boltre seg!
Post Reply
arnbar

Delekjøp i Follebu.

Post by arnbar »

Det er ingen spøk å få kjøpe Mk 2 deler i Follebu om dagen.Det er ikke måte på hva man må utsettes for.Det er muligens noe man må regne med når man handler med mafia´n.Det handler ikke om penger,men mere at man kanskje må risikere livet. :cry:
At man serveres fra plastkanna,[og ikke kommer seg heim før 2 dager etter man kom] får så være,men at man må skremmes vannet av i turbo Mk 2 ern er verre. :roll:
Jeg velger å tro at alle som har vært passasjer i den bilen aldri blir det igjen.Det er iallefall sikkert at undertegnede aldri setter sitt legeme i passasjersetet i den bilen igjen,med mafiabossen som sjåfør.
Jeg kommer snart på besøk Morten, og da har jeg,på ekte mafiavis,muligens en gave med til deg.
Med det håper jeg å få tak i nødvendige deler uten å risikere hverken det ene eller det andre. :D
cortinamk2

Re: Delekjøp i Follebu.

Post by cortinamk2 »

jaja arne,,vi får se,kommer du med en 70 mod super er d muli du slipper unna med delene du trenger og en kveld med en smak på kanna.men skulle du ombestemme deg,,,, så kan vi ta en bitteliten tur m turbo cortexen,,,event etter du har smakt på ett par kopper. kom deg i gargen til mk2 ern din nå. den blir sikkert like strøken som de andre bilene dine. da sees vi arne.
Åge Salomon

Re: Delekjøp i Follebu.

Post by Åge Salomon »

Ådæven! Stakkars mann læl. Har "Mafiabossen" prøvd å skrem tå dæ vatne? :lol:
Vil tru at denne va ei opplevels du husse på ei stoinn framover.
Den bil`n må jo vårrå berre RÅ!

Kos dæ Arne, å skjænk sjøl uttu plastikkanna....Må itt lætt n`Morten jørrå`n go åt dæ nei. Da "styp" antagele! ;)

Hilsen Åge på Rør`n.
1966 Cortina 1500 Deluxe
-77 mod Ford 3600 traktor m/laster
-96 mod Volvo 850
-01 mod Volvo S80
Post Reply