treff
-
treff
noen som er for ett høsttreff? tengte og dra i gang litt diskusjon om deres meninger,, hvorfor ikke prøve,, alle med mk2 med pinto kan vel kjøre ett par hundre mil,,,,
Re: treff
Glimmrende ide`Morten. Stedsvalget for et sånnt treff har jeg ikke noe helt konkret forslag på,men nå, som på andre treff,bør det vel legges til en plass som er tilgjengelig for de fleste .Et høst treff må ikke arrangeres for seint på høsten da flere av oss sannsynligvis må krysse en fjellovergang for å komme på treff,vi vil jo helst komme med "gromhjula" på bilene .Ps,kanskje et lite forslag til slutt,Vågå el.Lom og omegn er er et trivelig strøk ,og geografisk sett skulle det vel heller ikke være så galt.Da rekker du å Morten å få bilen i femte giret før du er framme på treffet.
-
ja kansje d arne,,,men du må ta mk2 ern. da kommer du til og fra uten prob vet du,, du husker vel turen hjem i sommer med mk1......men nå har du jo en 2 er med go motoren.
Ja,hvis jeg må velge en av bilene blir det nok Mk 2ern med 2 liter,den sluker milene på en glimmrende måte.Mk 1ern har fått ny dynamo siden treffet i sommer,den lange svarte er byttet ut med en kort grå en,og den forba..... svarte boksen på innerskjermen er borte.Så det hadde da kanskje gått bra å bruke den å da. 

-
blir nok bare oss to arne,,,men vi kan møtes på halveien .
- Cortinaterje
Hva nå? Er det plaskanna du ivrer etter å prøve Morten?
Regnet med du hadde testet den foir lenge siden.
Kansje litt lenger enn dere to har tenkt, men jeg kan jo foreslå. Lørdag 18 August er det marked på Birkeland en drøy mil nord for Lillesand. Er været bra pleier det å være bra stemning og i fjor var det rundt 350 kjøretøy på gammelbil parkeringa. Se forøvrig artikkel på side 7 i "fjærbladet" her: http://www.a-m-k.net/images/module.file ... lad-07.pdf
Hamresanden ved Kristiansand ligger ca 2mil unda og her er det to campingplasser pluss appartementshotell.
Om noen tar turen og forteller meg at de kommer til å overnatte på Hamresanden, tar jeg campingvogna ut der og deltar på kvelden. Markedet skal jeg på uansett.
Ellers så går det vel å ta en liten langtur (med overnatting?) en kveld til et lokalmøte når de starter etter sommeren. Som f.eks. her: viewtopic.php?f=3&t=1672

Kansje litt lenger enn dere to har tenkt, men jeg kan jo foreslå. Lørdag 18 August er det marked på Birkeland en drøy mil nord for Lillesand. Er været bra pleier det å være bra stemning og i fjor var det rundt 350 kjøretøy på gammelbil parkeringa. Se forøvrig artikkel på side 7 i "fjærbladet" her: http://www.a-m-k.net/images/module.file ... lad-07.pdf
Hamresanden ved Kristiansand ligger ca 2mil unda og her er det to campingplasser pluss appartementshotell.
Om noen tar turen og forteller meg at de kommer til å overnatte på Hamresanden, tar jeg campingvogna ut der og deltar på kvelden. Markedet skal jeg på uansett.
Ellers så går det vel å ta en liten langtur (med overnatting?) en kveld til et lokalmøte når de starter etter sommeren. Som f.eks. her: viewtopic.php?f=3&t=1672
ct
Oppvokst i et Cortinabaksete, på E18 (idag E39) mellom Krsand og Jæren.
Oppvokst i et Cortinabaksete, på E18 (idag E39) mellom Krsand og Jæren.
Plastkanna er nok dobbelrenset allerede, tenker jeg
Det treffet på sørlandet høres interessant ut Terje, men spørs om jeg rekker det, skal ha ned fjæringen både foran og bak på min mk2 1300, skal gjøre den klar til Italia-tur til Cortina i september

Det treffet på sørlandet høres interessant ut Terje, men spørs om jeg rekker det, skal ha ned fjæringen både foran og bak på min mk2 1300, skal gjøre den klar til Italia-tur til Cortina i september
September er jo leeeeenge til. Pleier ikke du å utføre slike servicer kvelden før avreise?MLI wrote:...spørs om jeg rekker det, skal ha ned fjæringen både foran og bak på min mk2 1300, skal gjøre den klar til Italia-tur til Cortina i september

Arvelig belastet med Cortina Mk1 1966