Lurer litt på hva jeg kan få igjen for denne, 1963 Consul Cortina Deluxe er vell hele navnet tror jeg, er 1200 motor i den og 12v så regner med det da er bygd om fra 6v, ikke noe gjennomgående rust, men litt overflate rust er det da, så vidt jeg ser så er det fortsatt original lakken på den, og etter det mer erfarne folk har sagt så trenger forgasseren en rens, da bilen kan lugge litt noen ganger når man gir på, men går fint igjen hvis man tar på choken litt, også mest sannsynlig en pakning som må skiftes et sted på bremsene, men ikke noe problem å kjøre med, har kjørt med den uten problemer hos meg som det er ganske bratt, må bare hjelpe på litt med håndbrekket pga litt lekk på en pakkning, har ikke fått sett hvor det er da jeg ikke har så god peiling på sånt selv, bilen ble eu-godkjent nå i juli, og følger med masse deler, taket må pusses litt og lakkeres igjen, har 2 spraybokser med rett farge, kan se ut som det er veldig rustete på bilde, men er ikke så fælt som det ser ut, er bare et middel for å stoppe rust som forrige eier hadde på da det hadde gått takras på den, så taket måtte rettes opp etter det, og derfor ble det pusset ned, har funnet ut at det ikke er noen bil jeg kommer til beholde da den ikke er helt min stil, så vurderer da å selge hvis jeg føler det er verdt det jeg får av tilbud, men vet som sagt ikke hva den er verdt da jeg ikke har sett noen andre av denne typen til salgs, vet bare hva jeg ga for den, og vill heller ha meg noe fra 70-80tallet, så kan være mulig med bytte hvis noen har noe eu godkjent som jeg kanskje har intresse av fra 70-80tallet, men hadde vært fint å fått vite ca. verdi uansett om noen inne her har intresse av den eller ikke, er et par i området her som har sagt jeg skal si ifra hvis jeg skal selge også, holder til i Nordre Land/Oppland