Hilsen fra den nye redaktøren!

Her kan alle med Cortinainteresse boltre seg!
Post Reply
admin
Forumadministrator

Post by admin »

Hei. Jeg har tatt på meg å være redaktør for Cortina’n i et år i første omgang.
Etter planen er min jobb og ta imot stoff og få dere til å sende meg stoff for bladet. Uten deres bidrag blir det ikke noe blad.
Image

Så til alle der ute som har et prosjekt på gang ta litt bilder og skriv litt om prosjektet.
Type bil, hvor bilen har kommet fra hva du har gjort og dine ideer. Hadde vært bra med en "garasje reportasje" i hvert blad.
Jeg vet også at det er mange av dere som har mange biler. Hadde vært kult om dere kunne sende bilder og skrive litt om bilene deres og historiene rundt dem.

Mitt ønske er at Cortina’n blir et blad med interessante reportasjer.
Jeg kjenner ikke mange i klubben, så trenger tips på hva som skjer i folks garasjer.
I tilfelle jeg må "mase" litt etter stoff til bladet.

Med vennlig hilsen Laila Bøen
Email : redaksjon(ã)cortinaklubben.no
admin
Forumadministrator

Re: Hilsen fra den nye redaktøren!

Post by admin »

Vi oppfordrer alle til å ta tak i det hun skriver!
Så til alle der ute som har et prosjekt på gang ta litt bilder og skriv litt om prosjektet.
Type bil, hvor bilen har kommet fra hva du har gjort og dine ideer. Hadde vært bra med en "garasje reportasje" i hvert blad.
Jeg vet også at det er mange av dere som har mange biler. Hadde vært kult om dere kunne sende bilder og skrive litt om bilene deres og historiene rundt dem.
Ut i fra de mange trådene i avdelingen for "Prosjekt / Restaurering" her i Forumet så er mange som har ting de kan skrive om! Send det til redaktøren!

Lykke til Laila!

Mvh.
Cortina Klubb Norge
Styret
Post Reply